Wednesday, 16 May 2012

keLepek! keLepek! 2 singgit 2 singgit!!

mau kelepek apa? banyak macam kelepek pon ada dijual disini.. haha..semalam balik kampung. lepas tu mama ckp nk singgah kedai kerepek yg kat tepi jalan tu.. ak pon ON je lah.. *ceyh.. mcm la ak yg bwk kereta.. padahal dok sebelah je.. maka masuklah aku ke dalam kedai tersebut..wahhhh!!!!bley tahan besar jugak lah kedai ni.. *takjub seketika.. HAHAHA
pelbagai jenis kerepek yang dijual disini.. haaa.. yang kat atas ni tak pasti lah apa nama dia.. nampak menarik je untuk diSNAP.. bukan main meriah lagi colour dy.. haha..

then, masa nak balik je dari kedai ni.. tetiba ada makcik yang menyapa... macam biasa laa.. tabiat orang kita.. STATE THE OBVIOUS.. "beli kerepek ke.......?" 'eh.. taklah makcik.. saya baru lepas tanam ubi nak wat kerepek' hehe.. ckp dlm ati je lahh.. tapi takpe, demi makcik yang aku tak kenal pun sebenarnya.. aku tetap hadiahkan makcik tersebut senyuman aku yang paling manis.. HIHI..

4 comments:

  1. npe gmbr kabur2 nie.. mesti tkut owg mrh ek.. ambik gmbr kat kedai dy.. cpt2 snap.. da x fokus.. hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha.. mata x prnh menipu.. nmpk sgt gmbr cm cpt2 snap n tarik.. kui3..

    ReplyDelete
  3. tak de lahh.. tu sbb mama dah nak bayar.. hahaha

    ReplyDelete