Wednesday, 24 April 2013

SEM BREAK X PART TIME X HOUSEWIFE

ASSALAMUALAIKUM

Amboi. Amboi. Dari cuti sem lepas ke cuti sem ni, baru dak update. Teruk nya. Haha

Habis final 11 April 2013, tapi saya balik 13 April 2013. Why? Ketiadaan pengangkutan. 

But its okay lah. Now i'm home dah. 

Berbalik kepada tajuk di atas. Saya dah bertekad dengan tekad yang jitu, 

nak kerja cuti ni. Dah pergi cari kerja dah pun.

Tapi sebelum tu nak kabo jugak, saya DRIVE ok. Saya DRIVE alone tau pergi tempat tu. 

Satu pencapaian agak cemerlang lah setakat ni. Hmmm.

Ok2. sambung balik. Hihi

Tau apa kerja tu? "kak, photostat ni dua eh."

Haa. Itu lah dy. Kerja dekat kedai photostat. *macam mana lah rupa aku agaknya* 

Tapi bila difikirkan balik. Saya tak ada masa untuk semua tu. Why?

Sebab saya sangat sibuk. *ya, kejap lagi ada orang akan bahan aku*

Bila saya mengeluh sebab buat 'kerja' yang saya sendiri willing nak buat dulu.

Mama akan selalu ingatkan, "awak jugak yang sanggup dulu kan."

Ya. Memang sanggup. Tapi sometime sangat penat. Badan tak penat. 

Otak ni. 

Mama pun ada cakap, takpe lah dari sini lah boleh cari pengalaman. 

Sangat banyak pengalaman. Rasa macam nak kena tambah memory. Tak muat dah.

 Akhirnya, saya decide untuk bersurirumah di rumah, sambil memikirkan 

dan mengerjakan kerja-kerja yang tergendala itu.

Okay lah. Nak share itu sahaja. 

Terima Kasih kerana menyinggah.

LOVE U ALL. :*


No comments:

Post a Comment